luni, 4 iulie 2011

Funebrul Funeriu


S-a pus cruce nvăţământului!
Scandal!Trădare!Sărmanii copilaşi nevinovaţi au căzut victime diabolicului Funeriu.Nu au inţeles subiectul....
Cum adică e chiar toţi analfabeţi?Nu ştie să scrie...Ruşine..ruşine vă spun!Ruşine să ne fie...
Mie imi e ruşine...Pentru ce au luptat la revolutie,pentru ce au murit?
Cineva are curajul să ne arate ce suntem şi nu ne place,prea am invăţat de mici să furăm,să inşelăm.Poate aflăm surprinşi cu suntem slabi şi leneşi,că ne-am cam furat căciula singuri vreo câţiva zeci de ani..intr-atât,incât am inceput să credem ca de fapt chiar suntem buni.
Ipocriţi,dăm cu piatra...politicienii fură,politicienii înşeală,politicienilor nu le pasă!
nici nouă nu ne pasă...facem orice să nu facem nimic, ne ploconim,inşelăm,furăm aşa in limita posibilităţilor,cu bun simt neaoş românesc.
Am ajuns analfabeţi cu facultate,buni la noi,slabi la alţii!( unde in afară de ştiinţă nu contează pe cine cunoşti.)
Preamărim şmecheria,invârteala.am uitat de bun simţ şi muncă...chestii batrâneşti,poate totuşi nu ar trebui să uităm că "cine nu are bătrân să-şi cumpere".
Oare asta e lumea pe care o vrem pentru copiii noştri?Vrem să ii schimbăm pe ei fără să ne schimbăm pe noi.Ei să crească intr-o lume mai bună,uitând că e vorba de lumea făurită de noi.Aşa că la luptă plăieşi,să fim anormali,să făurim lumea pentru noi aşa cum o vrem pentru copii noştrii.
Să scape cine poate!Hai si noi pe la revolutie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu