miercuri, 17 iunie 2009

Ochiul critic

Zilele trecute m-am uitat de Discovery History,post tv foarte drag mie şi am suferit o cruntă dezamăgire.Citisem cu ceva timp în urmă despre documentarul respectiv şi iată că îl vedeam în sfârşit.Postul tv pe care îl credeam atât de serios şi echidistant,s-a transformat brusc într-o unealtă de propagandă meschină.Despre ce e vorba:

Păi cică dacii conduşi de către tiranul Decebal aveau tendinţe expansioniste şi voia să le-o dea la funduleţ la paşnicii vecini;Decebal fiind asemănat cu Saddam Hussein,care invadă Kuweit-ul,iar romanii comparaţi cu americanii,erau o superputere civilizatoare,care veghea la libertatea şi bunăstarea popoarelor din jur.Decebal ăsta avea un bun soldat pe nume Burebista,un fel de şef de celulă teroristă,care crea destabilizare şi anarhie în zonă.
Romanii,la fel ca şi americanii în Kuweit au decis că trebuie să restabilească pacea şi ordinea în regiune aşa că au decis să îi atace pe sălbaticii ("like animals,that they where")care trăiau în păduri şi bineînţeles să îi culturalizeze puţin,că na:nu prea erau duşi dacii pe la şcoală sau Biserică.
M-a apucat greaţa.Nu mi-a venit să cred.Dar mi-a trecut,mi-am adus aminte că poporul se minte cu televizorul.Ce metodă mai bună de a-ţi justifica acţiunile,decât cea de a poza în ipostaze de erou şi salvator al lumii.Noroc cu America că de nu lumea era în mare căcat...
America-gardianul lumii,păzitoarea drepturilor şi libertăţilor lumii"chiar cu preţul războiului",care doar din greşeală are un Guantanamo,unde se întâmplă la miez de seară,atrocităţi care nu au nici o legătură cu drepturile omului.
America,care şi-a vândut americanii şi a instaurat Teroarea."The PATRIOT ACT".
America,ţara cea mai războinică,care luptă doar în numele dreptăţii,dar care nu vede genocidul din Uganda.
America,ţara care pt a-şi justifica acţiunile crează bombe inteligente menite să ucidă doar inamicul,nu şi civilii,contrazise oricum de ceea ce se întâmplă în Irak.
America ţara la care ne-am vândut.
Ehehe!Nu ştiaţi?!
România nu mai e a noastră,o ţară care stă la mila altora,nu e o ţară.Zdrenţăroşii Europei,asta sântem.Pt a intra în NATO,am vândut tot ce am mai avut,resurse,companii,drepturi,bănci,tot,acesta este preţul intrării în UE şi NATO.Nu sântem partenerii lor cu drepturi egale,cum ne place să credem,sântem servitorii lor,unii la care nu le mai trebuie viză pentru a merge să spele la cur moşnegii lor.
Uitată e onoarea,uitaţi sunt strămoşii.Uitată e istoria noastră,sântem doar nişte sălbatici,care trebuie să ne civilizăm sub braţul protector al UE şi SUA.
A uitat şi America de ce au murit strămoşii ei,dar îţi spun America,
TOATE IMPERIILE SUNT SORTITE PIERZANIEI.
Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu