sâmbătă, 13 martie 2010

Prietenie "Second Hand"

Nu ştiu câţi au avut feelingul că din prieteni buni au devenit prieteni second hand,dar de o perioadă tot mai pregnantă e ideea.
Din "cel mai bun prieten"am ajuns paria?!
Adică e vorba de oameni la care eram la ei ca la mine...
Înţeleg ideea că prietenii şi lumea se schimbă,dar nu înţeleg ideea de musafir"second hand".Cum ajungi second?!Nush . . . of,of . . .
Am fost invitat la reţea . . .dar am remarcat că nu era nici un calculator disponibil cum crezusem,de fapt era vb de o invitaţie de o tură . . . nimeni nu m-a întrebat dacă vreau ceva gen un pahar cu apă sau ştiu eu . . . aşa ca musafir . . .sunt curios dacă aş face aceeaşi chestie aceloraşi persoane cum s-ar simţi . . .
După aprox o oră jumate am fost întrebat dacă vreau "să joc",am refuzat,eu nu am venit să scot pe cineva de la joc,eu aş fi vrut să joc împreună cu ei,nu în locul cuiva.Pfff . . .
Nu am mai fost second . . . dar e un început pt toate . . .
La ceilalţi musafiri li s-a oferit cozonac sau ceva de genu,după ce a terminat cu întrebatu,am fost lăsat iar la urmă şi după câteva zeci de secunde am fost întrebat dacă vreau şi eu . . .între timp
îmi trecuse pofta . . .

E timpul să mă duc acasă . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu